kaju765 32 gaftadan 37 ye kadar heyet raporu alsam doğum öncesi izin olarak mi geçiyor doğum sonrasina 4 ay olarak aktarabiliyor muyum
Mmeelliikkee kaju765 aktaramazsınız sadece çalışabilir alıp aktif çalışırsanız aktarım oluyor , istirahat raporu geçerli olmuyor
Zzz11 Ben başka bir şey sormak istiyorum çalışabilir raporunu tam 32+0 da mı almamız gerekiyor yoksa 32+6 ya kadar alabilir miyiz ? gamzecgr