Gulaciyam12 33 haftalığım bugun kontorlde bebeğin mesanesi büyük çıktı idrarını yapamıyor gözüküyordu aminyom sıvısı iyi ama 2 gün sonra tekrae kontrol edeceğini eğer geçmezse perinatolojiye göndereceğini söyledi böyle bir durumla karşılaşan oldu mu
bdenerigokce Gulaciyam12 Banada 20 de büyük olduğunu söyledi perinatoloji 3 hafta sonra tekrar gel dedi gittiğimde düzelmişti. Eğer geçmezse mutlaka git perinatolojiye