sevgdemr5 Kızlar merhaba, 33+2 2200 gram 45 cm, sizce iyi mi? Sizler kaç haftalıksınız kilo boy neler bilgilenelim ❤️🤭🤰
sevgdemr5 aslanprenses_ yok hayatım ama biraz acele bir muayene oldu iyi mi kötü mü diye soramadım o sebeple bir danışmak istedim ❤️
Rumeysa_ahsen Ben 39+2 haftalığm ama 2800 dedi ve 36 haftalık dedi benim kafam karıştı 37 haftalıkken gidince de 3074 gr dedi haftasıyla uyumlu dedi
Svd12345 sevgdemr5 Bnde 33+1 de gittim. Kilosuna 2200 gram boyuna 35 dedi . 28 haftalıktm 35 cm dendiğinde Çok az değil mi dedm . O zmn bu kadar değildir dedi. Canımı sıktı umarım yanlış ölçmüştür yada dili sürçmüştür..
Svd12345 sevgdemr5 inşallah öyledir 🤲 çok üzülüyorum. 2 hafta sonraya randevu aldım tekrar gideceğim.
HilalYlmz 18 hafta 280 gram 21cmdi pamuk kızım şimdi 19 haftalık olduk haftaya tekrar gideceğim bakalım 🌸