Nurdemirto Merhaba sorum başlıkta 😬 manda yoğurtu sütü kaymağı yenmez mi? İki kere yiyince mi sorun olmuyor öyle deniliyor ama doğruluğunu bilen?
Nurdemirto Nurdemirto geç doğuma sebep oluyormuş ikinci kere yendiğinde sorun olmuyormuş diye duydum doğruluğu nedir?
Boncukk123 Nurdemirto mandaya ait olan süt yoğurtta gec doğum oluyormus canım 10 ayı buluyormuş öyle söylüyor büyükler
Nurdemirto Mervekaram22 bilmiyorum öyle dediler canım acayip ayva tatlısı çekti kaymağı manda kaymağı diye sormak istedim 🫣
minikmucizeemaak Nurdemirto Bende öyle duydum alt komşumda yedim bide kaseye koydu verdi 2 gün sonra ye diye hurafe ama yine yedim işte 😂
Hilalali Ben ilk gebeliğimde yemiştim tavsiye üzerine yediğim gece suyum geldi ve ertesi gün doğum yapmıştım zararı yok faydası var