7 haftalık gebeyim kizlar 2 gündür sağ kasığımda geçmeyen bir ağrı var şiddetli değil ama kendini hissettiriyor orada yumru gibi ikinci gebeliğim kızımda böyle bir ağrı yoktu arada bir batma oluyordu sadece normalmi sizce bu durum yaşayan varmı aranızda