Arkadaşlar yarın 20.haftalık oluyorum. Ama bebek 1 hafta kadar önden gidiyor. Birkaç gün önce bel kasık ağrım başladı tam o hafifledi derken 2 gündür bebek sanki makat ve rahmime vuruyor. Bir batma oluyor. Zaten karnım büyüdü baya kasıklarda baskı da hissediyorum. Geçen hafta rahim ağzı uzunluğum 4.2 idi doktor herşey yolunda dedi. Şimdi bunları bir tek ben mi yaşıyorum sormak istedim.