derindoruk Kızlar selam 39 artı ucteyim çatı muayenesi yapıldı 1 cm açıklık var dendi ve sabaha leke geldi(normal dendi) ama ağrım hala geçmesi bacak bel heryerim ağrıyor normal mi
svgkrtozdmr Son cati muayenemde benim de biraz kanamam olmustu agri olmasi vucudun kendini doguma hazirliyo muhtemelen 🌸