Smhaa_61 36.haftadayım doktor alttan muayene etti.Normal doğum için kalça kemiğin dar dedi sezeryan da olabilirsin dedi.Ama ben normal düşünüyordum hep 38 de bidaha bakacakmış ona göre karar verilecek.Sizce çok erken mi baktı ya zararı olur mu 🥹🥹
Mucizeeeee1 Smhaa_61 benim doktorum 38den once yapamam birden suyun falan patlama riski var hic gerek yok erkenden yapmaya 38.haftada yapariz ddi hatta bana gore hic gerek yok zaten bir kere normal dogum yaptim ddim bende
svgkrtozdmr Sinem_45 benim de aynen bu sekilde oldu, doktorum alttan muayene erken dogumu tetiklemesi demisti tetiklemedi de suan 39. haftami bititiyorum :)
Smhaa_61 Mucizeeeee1 Bende normal yapmak istiyorum ama bakalım hangisi hayırlı ise o olsun diyorum artık
Smhaa_61 aslanprenses_ Güvenmez olur muyum tabi ki güveniyorum.Ama bikaç kişiden duymuştum doğuma yakın yapılır diye ondan sorayım dedim
aslanprenses_ Smhaa_61 senin takibini o bilir o yapıyor sonuçta. Herkesin hamileliği ay o değil ki. Bebeğin konumundan dolayı filan bakmıştır. 36. Haftadayım muayene eder misin beni dedim doktorum. Hayır çünkü hiç sancın yok daha çok yukarda bebeğin dedi. Boşver öyle yorum yapan insanları.
Smhaa_61 aslanprenses_ Normalde 38 de yapacaktı ama ben baskı hissediyorum dedim zaten akşamları özellikle baya alt kasıklarıma baskı oluyordu ondan yaptı.İnş vaktinde gelir sağlıkla 🤲🙂
Smhaa_61 Ybah Benimde öyle hep baş aşağıda ama iyi dedi böyle olması normal.Lekelenme bişey oldu mu sende peki
Ybah Smhaa_61 bwjim baş baya aşağıda dedi doktor Ebe muayene ederken kanama oldu ⅔ gün leke geldi Şimdi leke geçti Ama affedersin küçük abdestte yanıyor sari akinti başladı Artık enfeksiyon mu kaptım yoksa normal mi anlamadım