Zeynep_T Kızlar 5 gündür sezeryan olmuşum normal de hic yaramın sol tarafında yanma olmuyor ama ne zaman uyusam kalkamiom sol tarafında çok kötü yanma oluşuyor sizdede oldumu
KubraAydin Zeynep_T ilk günler zorluyor biraz 10. Gün hafifliyor artık yatıp kalkmaniza dikkat edin ben bi süre sağa sola dönmeden oturur pozisyonda uyudum
Bmbe21 Zeynep_T evet bende de olmuştu megersem enfeksiyon kapmış. Baticonla temizle canım su da deydirme
Dogan-ca29 Bmbe21 ya merhaba bende enfeksiyon olmuşum sağ tarafımda sertlik var doktor antibiyotik verdi bir haftadır kullanıyorum antibiyotik bitti sertlik biraz hafifledi ama geçmedi. Sizinki kaç günde iyilesmisti. Benim sezeryan lazer kapatma
Fatma123_ Zeynep_T benim hiç olmadı ilk başlarda sırt üstü yatıyordum temizliğine çok dikat ediyordum ki doktor kontrolünde herşeyin çok iyi olduğunu söyledi
Bmbe21 Dogan-ca29 merhaba benim de lazer kapatma bende antibiyotik kullanmıştım ve yanma hissim geçmemişti sonra aynı antibiyotikten bir kutu daha yazmıştı kullanırken 2-3 içinde geçti bende anlamamistim
Zeynep_T Dogan-ca29 benim dikiş ama dün baktı doktor temiz dedi ama sadece geceleri uyudugumda oluyor kalkışta başka yok
Dogan-ca29 Bmbe21 anladım çok geçmiş olsun benimde bu gün bitti antibiyotik ama geçmedi 😞 bende bir danışayım o zaman bakalım ne dicek
Bmbe21 Dogan-ca29 sizede çok geçmiş olsun. Her antibiyotik herkese iyi gelecek diye bir kural yok o yüzden belki ilacinizi değiştirirler bir danışın:)
Dogan-ca29 Zeynep_T benim sağ tarafımda sertlik oluştu canım maalesef ☹️ bende ameliyattan bir hafta sonra kontrole ve pansumanı aldırmaya gittiğimde temiz çok güzel dedi. İki gün sonra sertlik oluştu. Antibiyotik kullandım inşallah geçer
BirazbundanBirazondan1 Bende de vardı sol tarafta yanma doktor kontrolünde söyleyince hızlı hareket etme dikişleri ip tutuyor dikkat et demişti. Dikişlere ve utrasyona baktığında herşey iyi demişti
GulserenKY Bende de oluyordu bu durum yaklaşık 10 12 gün sonra normalde döndüm geçmiş olsun biraz daha zaman bekleyin düzelecektir