Aysegulsayhar Arkadaşım yapacak kimyasal gebelik, kötü mü sizce? Çok ağrı hissediliyor mu Çok korkuyor bende endişe ettim onun için.
Zeybal34 Aysegulsayhar bahsettiğiniz ilaç ismi ne ben dün yaptım.CYTOTEC İSMİ. ÇOK RAHAT ÇOK İYİ HİÇBİŞİ OLMUYO ADET GİBİ SADECE PIHTI ATILIYOR. 1 DK BELİM KASILDI VE BİRDAHA ŞÜKÜR AĞRIM FALAN OLMADI.
Nuraslanklc Aysegulsayhar ben iki defa ayni olayı yaşadım ikiside 9. Haftada kendiliğinden düştü 1 hafta kadar beklese daha iyi olur belki doktor ne onermis
Aysegulsayhar Zeybal34 o da benimle birlikte almanya da yaşıyor evlerimiz ayrı ama, birlikte derken, ilaç almadı şuan devlet masrafları karşılayacak belgelerle uğraşıyor eşi
Zeybal34 Aysegulsayhar hmm muhtemelen 6 gen bi ilaç ve dediğim ilaçtır. Çünkü tek düşük ilacı etkili olan o. Yani kısacası korkulcak hiçbişi yok. Çok kanar pıhtı düşer kişiye göre ağrı olabilir korkulmasın.