Hocalarim benim doğumum 8 ocak görünüyor ben 37 ye kadar çalışmayı düşünüyorum böyle olursa benim tekrar okula başlama tarihim ne olur bilginiz varmi pek anlamıyorum bu islerden sadece doğum iznini 4 ay olarak doğum sonrasına aktarmak istiyorum oncesinde kullanmak istemiyorum yaz tatilini aradan çıkarma şansım oluyor mu en azından maas alabilmek için