Elo__35 Prime çok pahalı araştırdığım kadarıyla sleepy natural bebek bezi daha iyi kalıyor yanında kullananlardan bilgi alabilir miyim ?
Esum48 Elo__35 ben dogdugundan beri sleepy kullaniyorum cok memnunum. Natural fena degil extrayi hic hic almayin cok ince cok kotu. Natural briaz iyi bionatural cok cok iyi. Bi de ecologic var een iyisi. Maddid urumunuz varsa ecologic veya bionatural dusunebilirsiniz yoksa natural de iyi😊 kalinliklarina gore iyi veya kotu diyoruz
feynnur Tubatgn merhaba bebeğim henüz doğmadı ama bir paket sleepy naturalden aldım hem uygun fiyatlı hem daha kolay bulunabiliyor her markette var diye. Kullandığımda daha iyi belli olur tabi ama siz ne düşünüyorsunuz natural hakkında nasıl kullanıyosunhz
ElayAysen Elo__35 saticiya sorunca cevapliyor. Trendde var. Birde yorumlarda baktim biri naturalin kucuk bionaturalin ondan biraz uzun oldugunu yazmış.
meriust feynnur ben sleepyden hiç memnun kalmadım bionaturali de kullandık kağıt gibi bebeği pişik yaptı açık yaraya döndü pırt yapsa anında kıyafetlerine çıkıyordu idrarı kakası. Molfix premium ve prima premium karışık kullanıyorum bu iki bezde de ne taşma ne pişik sorunu yaşamadım
feynnur Tubatgn anladım ben de ilk aylar için şuanda düşünüyorum sonrası zaten zamanla değişilir olmazsa
Mickeylover Elo__35 ilk bebeğimde premium care ile başlamıştık, molfix mahvetti pişikten, paddlers da iyiydi en son sleepy de kalmıştık ve memnunduk. Şimdi sleepy bionatural aldım içeriği de gayet güzel geldi bana