Aysnr11 çikolata ve Türk kahvesini duymuştum ben 18. Haftaya giricem detaylıda öğrenicem artık 20+3e falan denk geliyo sanırım kasımın başında dayanmaya çalışıyorum gunler geçmiyor 🤦♀️benimkinin pozisyon uygundu ama bacak arasına kordon girdiği için görmemişti doktor bu seneki bebişler hep nazlı kime sorduysam geç göstermiş 😅