Merhaba, bugün tam 40. Haftalığım doktora gittiğimde ağrım olunca ebe alttan muayene etti, bu haftama kadar da hiç çatı muayenesine de girmedim. Muayene ettiğinde bebek kanala inmemiş dedi. Doktor iki gün sonra tekrar gel dedi. 41. Haftada da yatışını yaparız o gün için kendini hazırla her türlü dedi. 40 haftalık ilk gebeliği olup da kanala girmeyen var mı? Çok soru işareti oluştu.