Nes96 Kızlar daha yolun çok başındayım 6 haftalık gebeyim . Çiğköfte (etsiz) yemem de bir sakınca var mıdır canım çok istedii
Canann1601 Nes96 istediğiniz haftada yiyebilirsiniz neden yiyemeyesiniz ki 30 haftalığım her hafta yiyorum hamileliğimden beri öncesinde de yiyordum bir zarari yok yani
Nes96 Tubatgn internette etli yada etsiz yenmesi önerilmiyor diye yazıyor tüm sayfalarda . Etli çiğ olduğundan etsiz de dışardan alınanlar için konuşuyorum gün boyu beklediğinden kaynaklı önerilmiyormuş. Ama canım da aşırı istedi bilmiyorum ne yapacağımı 😖
Bsraacelik Benimde canım çok istemişti doktoruma sormuştum etli zaten yasak ama etsiz de ne kadar sağlıklı falan demişti içime kurt düşünce birkaç yudum yedim sadece aslında evde yapılırsa yenebilir
Meryemgrcy Nes96 doktor bana çiğköfte yeme demişti cok canin cekiyorsa bi iki sıkım tadımlık (etsiz) alırsın da bence öyle dürüm falan yeme bence
Tugceliko-19 Nes96 ben haftalarca çiğköfte yemiştim 9. Haftalarımda canım çok çekiyodu. Hiç bi şey olmaz etsiz olanından tabi ki taze olmasına dikkat et ama
cutecik Nes96 ay ilk hamileliğimde her gün yedim o kdr cnm istiyodu yani durduramıyodum bile kendimi 😀 bu hamileliğimde de dürüm olarak cnm çok istedi yine yedim 😄
_brcu88_ Nes96 yenir tatlım ben hep yedim hamileliğimin sonuna kadar şimdi doğurdum 20 günlüğüz 😍🥰❣️ çok şükür etsiz yiyebilirsin sorun olmaz içini rahat tut ❣️
Eymenmomm İlk hamileliğimde de bu hamileliğimde de çiğ köfte,midye,kokoreç ne varsa yedim ve yiyorum sakınan göze çöp batar kafasindayim 🌸🫶