Hiilal0606 Doktorum boyun kısa (159cm)yürüyüş yapmazsan doğumun çok zor olur dedi gündüzleri yemek vs derken yürüyemiyorum akşam da tek çıkmak istemiyorum eşim yorgun oluyor squat falan yapsam yürüyüşün yerini tutar mı doktor oyle diyince çok korktum
Ebru-29 Hiilal0606 bence boyundan ziyade kilon önemli sanırım fazla kilon var boy için bunu soylemez doktor. Kilon var boyun da kısa demiştir
Hiilal0606 Belginylmz benim kilomda biraz var ondan mı acaba bilmiyorum ama tedirgin oldum oyle diyince panik biriyim zaten
Belginylmz Hiilal0606 bncee boyunuz War Boyka alakalı düşünmüyorum bnde boyum 160 65 ile hamile kaldım şuan 74 kiloyum normal istiyorum doktorum doguramazsin demedi
Hiilal0606 Belginylmz 68le hamile kaldım şuan 80 kiloyum evet kilom fazla ama direk boyun kısa yürüyüş yap doğumun zor olur dedi
Hiilal0606 Ebru-29 yok kiloyla ilgili bişey demedi ama evet 80 kilo oldum 37 haftalığım dediğiniz gibi kilo ve boyu göz önünde bulundurararak demiştir belkide
Hiilal0606 Zulbiye darısı bana inşallah yürüyüş yapuyor muydunuz ben genelde hep evdeyim fazla yürümüyorum
Sentines Hiilal0606 ben de 37. Haftadayım 68 ile hamile kaldım 85 kg yum boyum 1.58 dün çatı muayenem vardı ama doktor normal doğum için gayet iyisin dedi her gün yürümeye çalışıyorum ama çok takılmayın içiniz rahat olsun
Zulbiye Hiilal0606 bende hep evdeydim kansızlık vardı çarpıntı olduğundan hep yatıyordum yurusemde evin içinde kendi çapımda insallah sizinkide kolay olur şimdi 2. Yi bekliyorum bende
Hiilal0606 Zulbiye 37 olucam evde yürüyeyim bende o zaman tansiyonum çok cabuk düşüyor akşam tek çıkasım gelmiyor o yüzden
Zulbiye Hiilal0606 yürüyüş gerçekten çok önemli ama hareketlerde yapılabilir nette bazı öneriler var oralara bakin
Sinemarya58 Hiilal0606 stres yapma her söylenene kafanı takma ben hiç yürümedim bile kızım erken doğmak istedi yasaktı herşey ve 36 haftaya zor gelmiştik 36 da doğdu ve herşey yolundaydı kendime hiç bir zaman stres yapmadım şimdi oğluma hamileyim yine çok kötü geçiyor 24 haftalık oldum sancılarım başladı ama stresten uzak durmaya çalışıyorum