DemirelK23 38+6 haftadayız gece nişanım geldi akıntı hala oluyor ancak iç çamaşırımda ıslaklık da farkediyorum bugün çekilen nst de sıkıntı yoktu panik olmalı mıyım ilk gebeliğim
Zeynepz DemirelK23 benim de nstde bi şey çıkmamıştı fakat 4 saat sonra nişanım geldi ve sancım başladı iki gebeliğimdede nişan ve sancı peşpeşe başladı ve 12 saat içinde doğurdum gidip muayene olun sancınız varsa veya suyunuz geliyosa
Uffu DemirelK23 hiç panik yapma doğal bi süreç olduğunu düşün Allah sabrını veriyo ben doğumdan çıktım annem sordu ikinciyi düşünür müsün diye isterim dedim öyle bi mucize bitti gitti oluyo
DemirelK23 Su olup olmadığını ayırt edemiyorum ve evim hastaneye 1 saat uzaklıkta sabah gittiğimde bekleyelim demişti doktor ancak şu an korku ve tedirginlik yaşıyorum takip etmeli miyim yoksa beklemeden gitmeli miyim
Gamzeazem DemirelK23 sancılarınızın gelmesini beklemenizi tavsiye ederim aynısını bende yaşadım bilgisizlik işte çıktım hastaneye gittim nişanım gelmesine rağmen kendi sancımı beklemeden uğraşmamak için suni verdiler siz böyle yapmayın lütfen