yamanagihan Benim mayısın ilk haftası olarak gözüküyor fakat bizimki maşallah biraz ilerde gittiği için Nisan sonu da olabilir diye düşünüyorum 🤲🤲
minikmucizeemaak Kurabiye-Annesi2 Kça haftalıksın canım benimde Kasım sonu aralık başı Allahın izniyle
Gloria06 Ugu324 aynennn benim de 19-24 mart tarihleri arası dedi. İnşallah sağlıklı kolay bir doğum yaşarız