Ahsksdk Kaderkya ben özele gidiyorum 9 haftalık hamileyim 2 haftada bir çağırıyor ama özel olduğu içinde olabilir doktordan doktora değişiyodur bu durum bence ya
sln23 Kaderkya 5+6 da gitmiştim beni de 12. Haftada çağırdı ama ben 8. Haftada başka bir doktora gittim 12. Haftada gene kendi doktoruma gidicem
Fatosdd Kaderkya İlk başta bana da çok gelmişti ama normal sadece son zamanlarda sık kontrol oluyor 7 haftalıkken kalbini duydum bir sonraki 14 haftalıkken çağırdı Özel hastane
Kaderkya Aysee1123 insan merak ediyor ama kalp atışını duymak istiyor 2 haftada bir mesala yeni olan gebelikte ici rahat olsun diye 😕
Tazeanne68 Kaderkya riski yoksa ayda Bi görmesi normal zaten canm erken çağırırsa riski vardır demektir benm lekelenmem vardı ilk her hafta sonra 2 haftada çağırdı şimdi ayda bir gidiyorum hatta bu ayın başında gittim bidakine detaylı yaptir öyle gelirsin dedi
Kaderkya Tazeanne68 benim 1 kaybım var ondan tedirginim biraz kontrol altında olmak istiyorum aslında ama bu durum normalse bilemedim
Ahsksdk Kaderkya henüz kalp atışını duymadıysanız bence 1 ay beklemek çok zor gidin derim kontrole ben 5+6da kese 7+6da kalp atışını duymuştum
tugcesakzci Kaderkya normal, 28.haftaya kadar ayda bir kere gidiyorsunuz sonra 2 haftada bir sonra haftada bir güne düşüyor.
gamzecgr Kaderkya özel takipliyim 28 haftalığım hep 2 hafta da bir gidiyorum ben ikiz olduğu için ama benim doktorum tek gebeliklerde de ilk aylarda 2 hafta da bir çağırıyor sonra ayda 1 e çıkarıyor doktoruna göre değişiyor sanırım
Minikperi Kaderkya normal olan ayda 1 çağırması zaten. Özeller bu süreyi kısa tutuyor daha fazla para harcanıyor
surfermom Kaderkya kalp atışını duyduysanız normal. Beni doktorum 2 hafta sonra çağırmıştı, ama daha önce bir kaybım vardı. Tedbiren çağırdı yani, normalde 1 ay sonra görüşecektik demişti. Ben de özel takipliyim.
Kaderkya surfermom duydum ama benimde 1 kaybım var tedbir amaçlı 2 haftada çağırsaydı güzel olurdu ama
NareHaci Kaderkya bende 7 ve 12de gitmiştim. Bir sorun kanama vs yoksa gitmenize gerek yok zaten kalp atışı duyulmuşsa
BirVeraAnnesi35 Kaderkya gayet normal bi süre 5 haftada bir gittiğim bile olmuştu sık sık gidip bişey olmayaacak ki
Tazeanne68 Kaderkya leken ağrın yoksa içini ferah tut Allahin izniyle hiç bisey olmaz tabi tedirgin olman çok normal bende 17ye girdjm biran önce hareketini hissetmek istiyorum ki iyi mi bileyim diye ben başta lekeelenme yaşadım çok ağladım çok şükür ki bisey olmadı sürekli dinlen sadece yat ben öyle yaptım ev işi bile yapmadım 14.haftaya kadar
Eliffc01 Normal canım. Ben 32 haftalıkken de 1 ay sonra gel demişti özel hastane. Öncesinde de ayda 1 gidiyordum. En son 36. Haftada gittim 2 hafta sonrasına çağırdı