Kızlar selam, 37+1 günlüğüz. Bugün doktor kontrolümüz vardı fakat doktorumlada konuştum ama çok sonuç alamadım. Son 1 haftadır ne yesem gaz yapıyor midem karnım taş gibi oluyor sertleşiyor sancı giriyor aşırı rahatsız oluyorum bu sabahta aynısı oldu kahvaltı sonrası sancı ve sertleşmem oldu ne yesem dokunuyor birsey yemek istemiyorum😢Doktoruma söyledim fakat hem doğum belirtilerinden şüphelendiği hemde son haftalar ilaç vermeyeyim dediği için yediğin yemeklere kimyon kat dedi katacağım fakat sizde böyle birşey olduysa farklı birşey deneyim sonuç aldıysanız paylaşırsanız çok sevinirimm🙏🏽🌸