Kızlar başım çok ağrıyor acaba içsem ne olur ki
Pemberuya doktorum vermişti arada içiyorum basım agriyinca
Pemberuya evet sadece parol içebilirsiniz zaten
Pemberuya 4 saatte bir içilebilir. Hem emzirirken hem hamileyken.
Nurr_22_22 yabadabaduu @Minikperi Tamam kızlar çok teşekkür ederim 🥰🥰