Selam kızlar 16+5 iz. Dün kontrole gittiğimde doktor şöyle dedi ‘biz plasentanın yayvan, yassı olmasını isteriz senin plasenta biraz toplanmış yumru şeklinde olmuş’ siz de duydunuz mu hic böyle bir sey. Zamanla düzelebilecegini söyledi ama tedirgin oldum acaba neden böyle oldu