nzlbrn merhaba. Ben yaptiramadim o süreçte çok yoğundum,sehir disindaydim.sonradan da zaten haftam geçti. Suanki kontrollerimde birsey çıkmadı su fazlalığı,kilo artışı vs. 37.haftamdayim doktor da olumsuz birsey söylemedi. Belirti vermeden kötü birsey olur mu? Çünkü hep pişman oldum kaçırdım diye.