Arkadaşlar benim değeri sağlık ocağında verdiğimde pozitif çıkmış doktorum tahlili tekrarla dedi ben sağlık ocağına bir ay önce vermiştim bugün gittim devlet hastanesinde verdim 10 güne anca çıkar dediler bunu yaşayan var mı herhangi bir riski var mı acaba