Merhabalar annişler
Salı günü yürüyüşe çıkayım dedim normalde de yürüyüş yapıyorum ama salı günü biraz fazla yürüdüm sanırım ve o günden beri sağ ayak bileğimde sanki damar damar üstüne binmiş gibi ağrı var ve dünde biraz fazla yürümek ayakta durmak zorunda kaldım ağrı kasılmalar daha da arttı hatta bu sabah ayağımın üstüne basmakta zorlandım
Böyle bir durum yaşayan var mı?
Bu duruma ne iyi gelir ne yapmalıyım?