2 gün önce 38+1 de doğum yaptım. bir önceki gece 1buçukta sancım başlamıştı hiç durmadı. sancıdan başka hiç bir belirti yoktu öğlen doktora gittim eve gönderdi. aynı günün akşamı sancı sıklığım 2 4 dakikalara düşüp bacaklarıma vurunca tekrar acile gittim 1 cm açılma vardı 10 saat de hastanede sancı çekerek sabahında doğum yaptım.