Merryy22 Kızlar haftaya perşembe kontrole gidicem ilk kez uygulamaya göre 5+3 olarak görünüyor bir kaç gün küçükte olabilir. Tahmini o zamana kadar beta 8 binleri buluyor. Sadece kese mi görünür bebekte görülür mü artık?
Otherozge Merryy22 5+0 da karından gözüktü.vajinal bakarsam bebeği görürüz dedi vajinal baktı bebekte vardı çok şükür 🤲🏻 haftaya kalp atısı için gidicem
Ahsksdk Merryy22 bence görünür ama görmezsenizde korkmayın bu süreç herkeste aynı olmuyor ben 5+da gördüm o zamana randevum vardı diye belki daha erken daha geç görebilirdim
Gamzekeser Beni de doktorum Pazartesi çağırdı 4+6 oluyo bana çok erken gözükmez gibi geliyo ama bakalım