ben 8 aydır kullanıyorum, aç karına içip 2 saat hiçbir şey tüketmiyorum zaten süt ve süt ürünlerini tüketmemek gerekiyor 2 saat bu ilacı içtiğinizde, sadece içip arabaya bindiğimde kusturuyordu haricinde o demir kokusu ve demir tadı belli süre ağzımda kalıyor ama geçiyor