Hasret5506 evet canim ben böyleyim, bir düşüğüm birde ölü doğumum var. Şuan 25. Haftadayim bebek hareketlerini hissetmedigim gün burnumdan geliyor😓 bir çorap dahi almadım. Almayı da düşünmüyorum. Olursa bir battaniyeye sarıp eve getirecem galiba. Zamanla azalıyor ama, en azından hareketlerini hissetmeye başlayınca daha rahat oluyorsun. Tabi hareketlerde bir gün çok hareketliyse diğer gün hiç hareket etmiyor vs derken günler geçiyor, metin olmaya çalış çünkü stresin ve kaygının ne ona ne bize faydası yok. Seni çok iyi anlıyorum. Sarılıyorum.