Bu yıl 100 bini geçti. 5 bin ilaç fiyatı komik tek bir ilaç kullanılmıyor kişiye ve bunyesine göre değişiyor ve pahalı ilaçlar 30 bini geçti hala kullanıyorum sadece bir kutu iğne içinde 10 tane var 950 tl fitildi vitamindi normal ilaçtı 3 kutu ilaç 500 tl tutuyo daha özel ilaçlar daha rakamsal olarak fazla genellikle iğne ağırlıklı ilaçlar veriliyor raporda çıkartılsa aman aman fark etmıyor her klinik farklıdır her dr ücreti başkadır ama ilaç öyle değil. Yinede en düşük 50 60 bini hazırlayın derim