Merhaba kızlar
18 haftalık hamileyim bugün yine kontrole gittim bebeğimin kafasına kist bulundu
Doktor ilerleyen zamanlarda kaybolabilir dedi
Aranızda bunu yaşayan var mı?
Aşırı moralim bozuldum stres de oluyorum düşündükçe
Pazartesi yine gidicem dua edin bana nolur