Emzirme döneminde komposto mu hoşof mi iciliyor arkadaşlar????bide neden içiliyor süt yapsın diyemi??yapıp dolaba koysak ne kadar dayanır acaba??ne kadar zmanda tüketmemiz gerekiyor tecrubeli yada bilen anneler yazarsa sevinriim çok.bi bilgim yok çünkü ve dogumumq cok az kaldi allahin izniyle