Kızlar merhaba bugün 31+0’dayım. Tansiyonum hep düşüktü fakat iki haftadır biraz yükseliyor 11/8 12/8 civarında seyrediyor. Hatta bu sebeple panik atak geçiriyorum🤦🏻♀️zaman zaman ilk ölçümüm 13/9’u buluyor hastanede de öyle, ama dinlenince 11/8, 11/7’lere düşüyor. Geçen hafta protein bakıldı ama çıkmadı yine de doktorum takip edilmesini istiyor. Sizce bu durum normal mi benim yaşadığım durumu yaşayan var mı?