Elagl Kızlar 35. Haftaya girdigimden beri sık sık belim agriyo ve şiddetli bıçak sokuyorlar sanki sizdede varmi bu durum yaşamda geçmiyor belim ağrıyinca asagimada vuruyor agri
_emineyavuz Elagl 36+6haftaligiz afedersiniz aşırı derecede sadece vajinamda ağrı var normal mi bilmiyorum salı günü kontrolümüz var doğum belirtisi olabilir mi sizde de oluyor mu
blueberyy00 _emineyavuz benimde var 37+1 iz bizde 36 dan beri öyle bebek bası döndüyse vajinaya baskı yaptığı için oluyor genelde
Ayseveikizler Magnezyum kullanmıyorsanız kullanmanızı tavsiye ederim doktorunuza sorarak. Her gün sade bir şişe maden suyu da benim ağrılarımı hafifletti