Ek1207 Merhaba arkadaşlar şu an hastanedeyim nst de bebeğin nabzı 180 lerde çıkıyor benim de 130 larda henüz doktor gelmedi bekliyorum ama aranızda böyle bir durum yaşayan var mı? Kötü bir durum mu acaba. 38+4 üz ama bebek daha kanala yerleşememiş normal doğum istiyodum inşallah bir terslik yoktur :(
Mavisilegamzeli Ek1207 Ya bu kadar teorik nerden bilginiz var ben Nst ye 1 kez bağlandım cihaza baktım tamam ama kaçta atarsa yüksek veya düşük anlamıyorum. Sağlıkla ilgilisiniz sanırım yoksa ben mi çok geriyim 🙄🙄
Muhammedamine Ek1207 benimde birkaç kez 180 lere çıktı birkaç kez de 100 lere indi sancımda 70 lerde çıkmıştı ama düzensiz önemli değil dedi doktorum genel anlamda 154 de atıyor . Sizinki sürekli 180 lerdeyse doktorunuzun bu duruma yorumu ne oldu
Ek1207 Mavisilegamzeli bebeğin nabız hızı yazıyo nst de zatwn 160 ı geçince de ötümeye başlıyo cihaz. Baktığımda hep 180 lerdeydi ebe de ayrılmadı yanımdan benim nabzımı da ölçtü yüksek çıktı.
Muhammedamine Mavisilegamzeli sen girdiğinde ebe 180 i geçmeyecek 100 ün altına inmeyecek bakacaksın bebek hareket ettiğinde eline verdiği düğmeye basacaksın diyor size söylemedilermi ?
Mavisilegamzeli Ek1207 İki kişi birden aldı bizi Nst ye öküz gibi davrandı azarlayarak konuştu yaşlı aksi bir kadındı zaten söylemedi birşey ayyy deli oldum şimdi
Mavisilegamzeli Muhammedamine Hayır suratsızın tekiydi zaten ebe bak söylememiş mikrop nasıl sinir oldum şimdi 😡😡😡
Muhammedamine Mavisilegamzeli birdahakine siz sorun . Hem siz bilmeseniz bile 180 i geçtiğindede 100 ün altına indiğindede nst de çıkan kağıtta görülüyor .
Mavisilegamzeli Muhammedamine Bir sıkıntı yoktur ya doktorum baktı kağıda çok güzel sonuçlar dedi. Teşekkür ederim bir dahaki sefere soracağım ebeye.
Ek1207 Muhammedamine yarın sabah tekrar gel eğer yine böyleyse yatırıcam mecbur dedi. Nabız yükselince korkuyoruz çünkü daha sonrasında da çok düşüşler olabiliyo dedi.