Kızlar ilk hamileliğim cahilliğime denk geldi sanırım güle oynaya gidip normal doğurup çıktım.Bunda inanılmaz gerginim ve korkuyorum.Napsam nasıl rahatlasam size yazmak istedim ilk doğumumda suni sancıyla olmuştu buda öyle olucak büyük ihtimalle.Ayrıca bi kızım var onu bırakıp doğuma gitme düşüncesi beni duygusal anlamda çok etkiliyor 🥲