TgbHmz Fasi Ben yasıyorum galiba bebeğe yetememe duygusu 2 kere mastit oldum yorgunluk uykusuzluk doğumdan sonra çok zayıfladım sürekli her şeye ağlıyorum 40 günde geçti ama hala aynı bakalım ne zaman gececek
Ftskty Fasi tam depresyonu altattım derken hamile olduğumu öğrendim. Oğlum 1 yaşında 1 ay sonrada doğumum olacak inşallah. Şuan bitik durumdayım.. :)
pandasever Fasi hamileliğim çok zor geçti. Doğumum erken oldu iki doğumu da yaşamadım. Benim için travmaydi. Malesef oğlum 17 gündür hala küvezde nefes alacak gücüm yok ama sütüm kesilmesin diye ayakta durmaya çalışıyorum. Birde bunun üstüne yasanamayan lohusalık ve bebeğimin yanımda olmaması. Allah hepimizin yardımcısı olsun
busraayksll En korktuğum şey varya zaten gergin ve çabuk sinirlenir oldum hamilelikte, annem ve kayınvalidem bı arada olduğu zaman normal şartlarda bile gergin oluyorum bakalım doğum sonrası nasıl olacak
Fasi @busraayksll Ben sanki bebeğe bakamıyormuşum yetemıyormuşum gibi hıssettm 3-4 gun sürekli aqlandı bende hıc susmadan baskasının kucagını gıdınce sustu beni sevmediğini düşündüm
busraayksll Fasi Yani böyle hissedersin hele ki böyle bi donemde çok normaldir ama.bence ten teması yap bol bol, dua aç sesli şekilde çok rahatlatiyor bebekleri diye biliyorum
Fasi busraayksll Dengem tamamen alt ust oldu ve 2.5 ayında basladı uyku sonrası sarılıyorum onunla oynuorum ama sürekli dinliyorum dualar annene okutuyorm
Fasi TgbHmz Tetikleyen birsey oldumu peki Benm doğumdan sonra biraz sıkıntılarım oldu ben onlardan kaynaklı dıye dusunuyorum ama alakası var mı yok mu bılemıyorum
TgbHmz Fasi Hayır aslında tetikleyen hiç bişey yok eşim ailem hep yanımda destek hamileliğimde çok zor geçti 8 ay boyunca yattım nerdeyse üst üste gelince böyle oldu sanırım 😊
Fasi TgbHmz Zor bi durum insan kendini çok caresiz hissediyor nasıl bı depresyonmuş bu nerden buldu bizi🙈
Fasi Hasret_0 Benim 4.hamileliğim 3 ü öldü yaşayan tek biraz ondan uzerine tıtrıyorum sanırım bide lohusalık zamanımda ilk torun sorunu yasadım benim dediklerimi kimse onemsemedi bende susa susa patladım sanırım