Svlyk brn braun 400.00 atım olanını aldım, 5 yıl önce lazere gitmiştim 8 seans ama düzenli gitmediğim için tam bitmemişti. Pandemide evde yapayım diye bunu aldım, ben memnunum. Ama lazer cihazı olarak bakmamak lazım bunların amacı tamamen farklı. Lazerde tüy köklerini öldürüp döküp bitiriyor bu cihazlar ışıkla tüy köklerini zayıflatıyor çıkmasını geçiktiriyor.
Lazerden sonra hep jiletle aldığım için kökler yine kalınlaşmaya başlamıştı bu baya inceltti 6 aydır yapmadığım halde çıkanlar beni hiç rahatsız etmiyor. Ama lazere gitmemiş olsam sanırım aynı yüksek performansı alamazdım