Merhabalar 31. Haftadayım grip oldum tavsiyeleriniz ne ilaç almadım tabi ki ama inanılmaz her yerim ağrıyor özellikle başım çok kötü, tat koku vs yok burnum bi tıkalı bi akıyor ses gidik öksürük var berbat haldeyim 🥹 iş yerindeyim dün izin aldığım için mecburen geldim bugün ama kötüyüm 😔