İçinize nasıl siniyorsa öyle yapın, evinizin durumu en iyi bilen sizsiniz sonuçta ☺️ ben yazın ağustos gibi detaylı temizlik yaptırdım evimde 3 tane abla aldım evim bahçe dubleks ve gebeliğimin başlarıydı düşük riskim vardı hep yatıyordum o yüzden detaylı her odaya birer tane abla aldım benimde doğumum şubat sonu mart başı gibi olacak, ben yine detaylı temizlikçi alacağım halılarımı yıkatıcam camlarımı sildiririm mutfak dolaplarımın içi dışı derken bebeğimi temiz eve getiririm diye düşünüyorum tabi o güne gelmeye nasip olursa derse rabbim ☺️