mrsmom_ Merhabalar arkadaşlar 20+5iz 🥰uygulamadaki bugünkü aciklamamiz bu sekilde 🥰 acaba duyabilen var mi merak ediyorum az once dinledim duyamadim
Bsr_0 mrsmom_ kalp atışını duymadım ama içerideki hışırtı hareket ettiğinde ses ve beyaz gürültü tarzındaki ses duyuluyo 🙈🌸
tugbadurmaz34 mrsmom_ onu bilmiyorum ama yeni öğrendiğim bir şey var eğer iPhone kullanıyorsanız 20. Haftadan sonra kendi içinde olan bir özelliği sayesinde dinleyebiliyor muşsunuz geçen post açılmıştı denedim bende en derinden sesleri dinliyor 😍
Canann1601 mrsmom_ ben de o haftada yazıyı görünce eşimle baktık ama duyamadik 😊eşim hemşire evde stetoskop var. Daha yeni duymaya başladık 😊30.haftadayiz geçen haftadan beridir her gün dinliyor 😂
tugbadurmaz34 Hilalcr ayarlara girin denetim Merkezi sonra işitmeye basın kulaklık takın ve duymak istediğiniz yere tutun en derinden tüm sesleri duyuyorsunuz 🥰 iphone varsa deneyin mutlaka benim haftam küçük olduğu için emin olamıyorum ama sizin kesin duyulur
Hilalcr Benim de küçük daha 9 haftalık ama şimdiden öğreneyim diye sordum ilk defa duyuyorum çünkü 😅 tugbadurmaz34
mrsmom_ tugbadurmaz34 ay şimdi gördüm atmışsınız Ben de soruyorum kusura bakmayın teşekkür ederiz bilgi için 🥰
Canann1601 mrsmom_ belli olmaz ama belki daha erken duyarsınız siz ben kiloluyum belki ondan geç duyduk biz 😊
tugbadurmaz34 Rappunzell ayalar denetim merkezi kulak işareti var işitme yazıyor ona basın kulaklık takın sonra işitmeye basın dinleyin foto atıcam şimdi kısayollarda çünkü işitme
tugbadurmaz34 Ayarlardan denetim Merkezine girip işitmeye basınca buraya ekleniyor kulaklık takın sonra işitmeye basın ve dinleyin anneler ♥️
Rappunzell tugbadurmaz34 yaptım fakat canlı dinleme yapılamıyor tuhaf bir şekilde. Bende beyaz gürültü sesleri vardı telefonun kendisine ait plan sadece onlar var.
tugbadurmaz34 Rappunzell kulaklığın takılı olduğundan emin olun ve karnınızda gezdirin ben denedim çünkü