Emine2101 Kızlarrr avil yardımınıza ihtiyacım var deprem bölgesinde yaşıyorum hataydayım ve bu arada malesef dişçi polikliniği hiç yok kadar ve ne kadar gıttıysem hıcbırsey yapılmadı ve artık agrıdan ağlıyorum lütfen yardımcı olun bana
gencbir_anne Ben de 20 lik diş ağrısı ile cebelleşiyorum parol içiyorum sürekli dişimi fırçalıyorum tuzlu suyla gargara yapıyorum, doktor izin verdi aslında ama idare etmeye çakışıyorum daha fazla dayanamazsam çektireceğim doktor izniyle
Kuzeyguney Dış ağrım için doktorum antibiyotik vermisti bana kurtaricim oldu ne zmn Ağrı’da 1 tane içiyorum hemen işe yarıyor hamilelere uygun antibiyotik var