Bende de çıktı gebelik şekeri açlık 94, 1. saat ölçümü 201 çıktı. Diyabet doktoruna gittim sonra diyetisyen diyet yazdı. Diyet listesindeki kuruyemiş ve et besinlerinden biraz fazla yiyebilirsin tam listeye uymana gerek yok ama baklagiller ve meyve konusunda dikkatli ol kaç porsiyon yazdıysam o kadar ye dedi. 2 gündür uyguluyorum, düzenli ölçüyorum şekerimi 2 gündür çok güzel gidiyor ama canım neler istiyor neler. Her işte bir hayır vardır diyorum dayanıcaz artık🥹 bir de bebek zararından şu şekilde bahsetti diyabet eğitimi veren hemşire; senin şekerin var diye bebek tabii ki de şeker hastası olmaz, senin kanınla beslendiği için fazla olan şeker ona da geçer ve çok kilo alır yağ olarak gider ona, doğum yapman zor olur, doğduğunda ise sütten çok az şeker gelir kandaki kadar olmaz o yüzden şekeri düşer bu da sarılık ya da başka hastalıklara sebebiyet verebilir dedi. Yani sonuç olarak hoş değil keainlikle dikkat etmemiz gerekiyor😭