Mucizemgeldi zaten artık her hamile kadına bi kulp takiyo bu doktorların çoğu hiiiiic inanma aldanma korkma . Hele bide devlet takipliysen tamam ne cevap alabiliyorsun nede için rahat evine gidebiliyorsun. Benim canim arkadaşıma da aynı şeyi söylediler o bi perinatolojiye gitti oda dedi ki genetik oluyo genelde bu durum yani dedenin dedesinin dedesinin kafası iridir çocuğun ona çekmiştir yada eşinin tarafından aynı şekil . Cocuk doğdu kafasinda hiçbir anormallik yok sırf bu yüzden kızı sezeryana aldı ilki normaldi. Cinsiyeti de etken mesela erkek bebekte yine kafası iri oluyor . Dogumdan sonra odemini atacak daha kendini toplayacak vs . O yüzden endişelenme korkma banada down sendromu yok ayağı kısa yok parmağı eksik herseyi söylediler ama şuan bende 37 haftadayim doktorumu değiştirdim önce devletteydim artık ozeldeyim bebekte hiçbir sorun yok ve ben hiçbir testi de yaptirmadim 2li tarama dışında onda da hep sorun çıktı. Şuan gayet saglikliyiz Allahın izniyle