Valla bacım ben bir paket deependi koymuştum çantama. Ama bana bır paket bile yetmedi ikinci paketi aldirmistim. Kanamanın ne düzeyde olacagini şimdiden bilemezsin. Benim kanamam adet olur gibiydi ama pis durmayi sevmediğim için her tuvalette ya da iki wye gidişimde bir değiştirdim. İnsan rahatsız oluyor çünkü. Lohusa pedimde vardı deepend asssiri rahat birsey. O yüzden neden pedle ugrasiyim dedim. Kayar eder geçer pijamama falan diye. İki paket kullandım. Ondan sonra bir paket lohusa pedi kullandım. O da bittiikten sonra normal pede geçtim😅 bence deependi yanına sayili iki üç tane götürme. Bir paketi koy çantana. Lohusa pedi de koy. Kanama durumuna göre bakarsin