Kızlar merhaba ben 6+3 haftalık gebeyim kese göründü haftaya kalp atışlarına gideceğim fakat mide bulantılarım başlamadı sadece kasık ve sırt ağırlarım oluyor. Sizce normal mi birde bu süreçte diyetisyen kontrolünde diyet yapıyorum zararı var mıdır ? Öğretmen olduğum için sürekli ayaktayım ve yoruluyorum korkuyorum bir şey olacak diye