Sibel_g Kızlar yarın cinsiyeti öğreneceğim, burda 8 haftalıktı şimdi 13 haftalık oldu büyük ihtimalle söyler doktorum yarın son bi tahminnn 🤩
La_Liberte Sibel_g 13 haftalık biraz erken bir hafta ama belli de olmaz tabi belki gösterir😊 bu arada pek anlamam ama sanırım Ramzi teorisine göre erkek ☺️ siz ne hissediyorsunuz
Gamzeramo Sibel_g ben 18.ci haftada öğrendim 13 haftalarda belli olmuyo malesef bana 12nci haftada kiz dediler snra erkek oldgunu ogrendim
Sibel_g Tezgel benim ilk hamileliğimde doktorum 11 haftalıkken söylemişti %90 diye yine söyler diye düşünüyorum 😌
Syda78 Bende 13. Haftada öğrenmiştim %100 erkek dedi şimdi 29. Haftadayız oğlumla🥰♥️ sağlıcakla gelsinler🤲🏻
Sibel_g Tezgel yaaa 🥲 öğrenemedim önce kıza benziyor dedi sonra erkek de olabilir ama dedi 3 hafta sonra bakalım kesin olsun dedi 😊