Selam kızlar. İnternette tesadüfen gördüm. Owli diye bi markanın 0-36 ay kullanıma sahip , ilk zamanlar kundak olarak kullanılabilen ileriki aylarda ise uyku tulumuna dönüşen bi ürünü var. Fiyatı bi tık fazla. Aranızda daha önce kullanan oldu mu? Ben özellikle yenidoğan kundağı için faydalı olacağını düşündüm