ilkimgk MehmedinZeynebi stres yaptım sinirlendim çok ona bağlıyorum çünkü sinirlendiğim gün sancılandım açılmam başlamış
MehmedinZeynebi ilkimgk yaa her ne ise sizi bu duruma koyan umarım birdaha tekrarlamaz sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız bebeğinizi 😒❤️
ilkimgk cokkasmabeabi bana da başlatacağım dedi ama ben kabul etmedim 😂 biraz daha bekleyim diye enfeksiyonum var çünkü ilaç kullanmam lazım
ilkimgk Edaaa123 ben hemen doğurmak istemiyorum enfeksiyon be hemoroid var. Oyüzden bekleyeceğim inşallah birkaç gün daha gelmez
__mom1 Ben de çok sinirleniyorum ama başlamıyor bi türlü 🙄🙄 sıcak suya filan gir bence bi de bol bol çömelme yap
xbebegimx ilkimgk ya bnde de enfeksiyn var 1 hafta antibiyotk kullandim yine gecmemis, haftaya dogum var bebege gececk diye cok korkuyorum o yuzden bnde hemen dogurmk istemiyorum :(
cokkasmabeabi ilkimgk her an doğum olabilir artık. Ben ikisinde 4 cm ile birinde 5 cm ile girdim doğuma.