Hilaldenizmihra Benim gebeliğim 6 haftalık ama hala yerleşme kanamam var doktora göre normal ama ben biraz panik yaptım normal mi
Tlhmkzm Hilaldenizmihra ben de 5 haftalık hamileyim canım bugün çok az kahverengi leke geldi ve belim aşırı ağrıyor sende bel ağrısı var mı
Asya011 Hangi renk kanama koyu mu açık pembe gibi mi ve bir kaç damla şeklinde mi yoksa akıntı gibi geliyor mu
Hilaldenizmihra Asya011 kahverengi akıntı şeklin de ilk başta fazlaydı regl gibi doktorum normal dedi ilk olduğu için şimdi akıntı kahve rengi